Божко Наталія Василівна
1 | ![]() |
Божко Наталія Василівна, доцент кафедри педагогіки, методики та менеджменту освіти Навчально-наукового-інституту “Українська інженерно-педагогічна академія” Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна |
2 | Освіта, кваліфікація | УІПА 1999р., спеціальність «Професійне навчання. Технологія текстильної та легкої промисловості», кваліфікація інженер-педагог.IGIP 2017, International Engineering Educator “Ing.Paed.IGIP” |
3 | Вчений ступінь | Кандидат педагогічних наук, дисертація на тему: «Методика виробничого навчання майбутніх кравців у ПТНЗ засобами інтегрованих мікромодулів». |
4 | Вчене звання | ‑ |
5 | Сертифікати, підвищення кваліфікації | 1.IGIP 2017, International Engineering Educator “Ing.Paed.IGIP Registration Number UA-1932. Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради 31.01.2022 – 14.03.2022 р. на тему «Науково-теоретичні та практичні аспекти технології організації та управління освітнім процесом» обсягом 180 годин /6 кредитів ЄКТС (Сертифікат № 01-12/308 від 14.03.2022 р.).
3. Вебінар «Ефективні засоби візуалізації для реалізації освітнього процесу» Всеосвіта 28.08.2023р. (2 год.), сертифікат 4. Онлайн курс підвищення кваліфікації «Учителі в курсі: базовий курс з розвитку цифрових навичок освітян» Едьюкейшнал Ера (Edera) 03.07.2023р. (30 год.), сертифікат 5. Онлайн курс підвищення кваліфікації «Вчителі 2:0: он-лайн курс з професійного розвитку та наставництва» Едьюкейшнал Ера (Edera) 30.06.2023р. (30 год.), сертифікат 6. Підвищення кваліфікації за програмою Всеукраїнського науково-практичного семінару «Впровадження сучасних освітніх та виробничих технологій у професійній освіті» в обсязі 3 години/0,1 кредиту ЄКТС (сертифікат ПК-2023/1034) – 15.02.2023 р 7. Вебінар на тему «Інтерактивний урок: залучаємо учнів до активної освітньої діяльності» в обсязі 2 години/0,06 кредиту ЄКТС (сертифікат Всеосвіта UА 260535) – 23.09.2022 р. 8. Вебінар на тему «Захоплюючий освітній процес: квес-уроки під час змішаного навчання» в обсязі 2 години/0,06 кредиту ЄКТС (сертифікат Всеосвіта РВ 228068) – 18.10.2022 р. 9. Он-лайн курс «Про дистанційний та змішаний формати навчання» в обсязі 30 годин/1 кредит ЄКТС (сертифікат Ed-Era) – 23.10.2022 р. 10. Пройшла тестування на національній онлайн-платформі. Дія. Цифрова освіта. «Цифрограм для вчителів». Рівень цифрової грамотності – Високий С1, 18.10.2022 р 11. Вебінар на тему «Створюємо квести на вебквести для роботи у класі та дистанційно» в обсязі 2 години/0,06 кредиту ЄКТС (сертифікат Всеосвіта СU 602438) – 08.12.2021 р 12. Вебінар на тему «Вебквест в освітньому процесі: створення та застосування» в обсязі 2 години/0,06 кредиту ЄКТС (сертифікат Всеосвіта VY 303482) – 17.11.2021 р 13. Вебінар на тему «Конструктор тестів, схвалений грифом МОН. Надійний інструмент для перевірки знань» в обсязі 2 години/0,06 кредиту ЄКТС (сертифікат Всеосвіта YІ 558322) – 03.11.2021 р. 14. Вебінар на тему «Конструктор уроків, схвалений грифом МОН. Сучасний та якісний інструмент для навчання» в обсязі 2 години/0,06 кредиту ЄКТС (сертифікат Всеосвіта LZ 987229) – 10.11.2021 р.
|
6 | Сфери наукових інтересів | Теорія і методика професійної освіти, підготовка кваліфікованих робітників в системі професійної (професійно-технічної) освіти, інтегративний та компетентнісний підходи до навчання |
7 | Викладає курси | Перелік дисциплін:
1. Професійна педагогіка 2. Методика професійного навчання 3. Система освіти в Україні та освітні стандарти 4. Моделі та моделювання в освіті 5. Педагогіка та приватні методики у професійній діяльності |
8 | Посилання на профілі | Профілі:
1 .Google Академия: https://scholar.google.com/citations?pli=1&authuser=1&user=ldgEhcIAAAAJ h-індекс: 2 2. ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0685-5037 3. https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57222626003 |
9 | Найбільш вагомі публікації | Перелік публікацій:
1. Kovalenko, O., Koeberlein-Kerler, J., Briukhanova, N., Korolova, N., Bozhko, N., Lytvyn, O.: Preparation of Students of Engineering and Pedagogical Specialties for the Development and Implementation of Interdisciplinary Didactic Projects Using IT-Technologies. In: Auer, M.E., Pachatz, W., Rüütmann, T. (eds) Learning in the Age of Digital and Green Transition. ICL 2022. Lecture Notes in Networks and Systems, vol 634. Springer, Cham(2023). https://doi.org/10.1007/978-3-031-26190-9_31. 2. Божко Н. В. Формування змісту підготовки бакалаврів за спеціальністю 011 Освітні, педагогічні науки / Проблеми інженерно-педагогічної освіти. – Харків: УІПА, 2022. –№77.- С.32-43. 3. Olena Kovalenko, Juergen Koeberlein-Kerler, Nataliia Bozhko, Tatjana Yaschun; Tetiana Bondarenko. Training of Future Engineers-Teachers of Interdisciplinary Communications Modelling with Using of Computer Technologies In: Michael E. Auer, Hanno Hortsch, Oliver Michler, Thomas Köhler (eds). Mobility for Smart Cities and Regional Development – Challenges for Higher Education. ICL 2021. Lecture Notes in Networks and Systems, Volume 390, pp. 584-591. Springer, Cham(2022). https://doi.org/10.1007/978-3-030-93907-6_62. 4. Божко Н.В. Технологія створення та використання в процесі організації виробничого навчання інтегрованих структурно-логічних схем проблеми інженерно-педагогічної // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. – Харків (УІПА), 2021.- №70. – С.65-75. 5. Kovalenko, O., Briukhanova, N., Bondarenko, T., Yaschun, T., Koeberlein-Kerler, J., Bozhko, N.: Optimization of Curricula of Engineering and Pedagogical Specialties Based on the Construction of a Model for Structuring Interdisciplinary Relations. In: The book Educating Engineers for Future Industrial Revolutions Proceedings of the 23rd International Conference on Interactive Collaborative Learning (ICL2020), Volume 2, pp. 148–156. Springer, Cham (2021).Cham. https://doi.org/10.1007/978-3-030-68201-9_15. 6. Briukhanova, N., Bozhko, N., Korolova, N., Koeberlein-Kerler, J.: The scientific andpractical aspects of interdisciplinary research in engineering pedagogy. Online J. Res. Educ.Special Issue 17, pp.65–71 (2019). 7. Божко Н.В. Інтегроване проєктно-тематичне навчання кваліфікованих робітників// Науково-педагогічний журнал «Молодь та ринок». – Дрогобич, 2019.- №2(169). – С.79-84. 8. Божко Н.В. Порівняльний аналіз традиційної та електронної дидактики// Науковий збірник «Актуальні питання гуманітарних наук». – Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка, 2019.- №23. – С. 105-110. |
10 | Участь у наукових проєктах | Виконавець теми НДР 2-ї половини дня ВШ19-02 «Теоретико-методологічні засади удосконалення взаємодії інженерно-педагогічного ЗВО із зовнішнім середовищем в сучасних умовах трансформації професійної освіти» (2019-2021 рр.).
Виконавець НДР ФН21-5 «Удосконалення психолого-педагогічної підготовки викладацьких кадрів для системи П(ПТ)О на засадах партнерства» (2021-2024рр.) |
11 | Рівень володінняін. мовою (мовами) | Свідоцтво №476 Харківський центр іноземних мов «Інтерлінк» від 8.06.2001р. |
12 | Адміністративна робота | - |