1 |
 |
Markova Vlada
Associate Professor of the Department of Pedagogy, Methodology and Management of Education Ukrainian Academy of Engineering and Pedagogy
|
2 |
Education, qualification |
1993, Kharkiv State Pedagogical Institute. GS Skovoroda, specialty “Physics”, qualification teacher of physics, computer science and computer engineering;2018, Ukrainian Academy of Engineering and Pedagogy, specialty “Management” |
3 |
Degree |
DPh, subject of dissertation research “Pedagogical conditions of success of professional activity of teacher” |
4 |
Academic status |
‑ |
5 |
Certificates, advanced training |
Advanced training in the form of an internship without leaving the main place of work at the Department of Pedagogy and Psychology “Kharkiv Humanitarian and Pedagogical Academy” № 01-12 / 741 from 01.12.2016 |
6 |
Areas of scientific interest |
Success of pedagogical activity |
7 |
He teaches courses |
1. The methodology, methods and tools of the University
2. Psychology of pedagogical activity
3. Professional pedagogy |
8 |
Profile links |
1 . Google Scholar:https://scholar.google.com.ua/citations?hl=ru&user=YERHk6YAAAAJ&view_op=list_works&authuser=1
2. ORCID: 0000-0003-1594-0364 |
9 |
Most important publications |
- Мотивація як провідний чинник успішної діяльності майбутнього педагога Проблеми інженерно-педагогічної освіти : [зб.наук.праць / голов. ред. Коваленко О.Е.]. – Харків: УІПА, 2015.- №48-49.-С.307-311.
- Формування толерантності майбутнього вчителя. Творча особистість вчителя: проблеми теорії і практики :Зб.наук.праць – Вип.№24 (34) – Київ, Науковий часопис Національного педагогічного університету ім..М.П.Драгоманова, 2015. – С.11-15.
- .Гуманізація виховної роботи в школі-вимога часу. ДДПУ імені Івана Франка. – Молодь і ринок: науковий журнал. – Дрогобич: ДДПУ імені Івана Франка, 2016.-№4 (135).-С. 109 – 112.
- Професійно-комунікативна компетентність майбутнього інженера-педагога // Проблеми інженерно-педагогічної освіти.- Харків, УІПА, 2017, № 56-57, С.154-162.
- Модель виховної роботи щодо соціально-психологочної адаптації студентів-першокурсників у позанавчальній діяльності. ДДПУ імені Івана Франка. – Молодь і ринок: науковий журнал. – Дрогобич: ДДПУ імені Івана Франка, 2017.-№5 (148).-С.25-32.
- Формування професійної культури вчителя у контексті вимог педагогіки успіху; Наукові записки кафедри педагогіки – Харків: ХНУ імені Каразіна, 2020.-№46.-С. 7-12.
- Інформаційно-технологічна компетенція як складова професійної компетентності викладача// Проблеми інженерно-педагогічної освіти.- Харків, УІПА, 2020, № 67, С.36-43.
- Особливості управління навчальним закладом. Збірник тез доповідей Науково-практичної конференції науково-педагогічних працівників, науковців, аспірантів та співробітників академії Харків, 2019 р.
- Інформаційно-технологічна компетенція викладача. Збірник тез доповідей Науково-практичної конференції науково-педагогічних працівників, науковців, аспірантів та співробітників академії Харків, 2019 р.
- Роль куратора студентської групи в організації виховної роботи в ВНЗ. Збірник тез доповідей Науково-практичної конференції науково-педагогічних працівників, науковців, аспірантів та співробітників академії Харків, 2018
- Особливості управління навчальним закладом. Збірник тез доповідей Науково-практичної конференції науково-педагогічних працівників, науковців, аспірантів та співробітників академії Харків, 2019
- Інформаційно-технологічна компетенція викладача. Збірник тез доповідей Науково-практичної конференції науково-педагогічних працівників, науковців, аспірантів та співробітників академії Харків, 2019
- Сутність інформаційно-технологічної компетенції як складової професійної компетентності викладача. Збірник тез доповідей Науково-практичної конференції науково-педагогічних працівників, науковців, аспірантів та співробітників академії Харків,2020
|
10 |
Participation in scientific projects |
|
11 |
Level of ownership
others language |
Level of English proficiency B1 |
12 |
Administrative work |
Secretary of the Faculty of International Educational Programs
Proforag Chair of Pedagogy, Methods and Management of Education
|