| 2 | Освіта, кваліфікація | УІПА. «Професійне навчання. Технологія та обладнання зварювального виробництва», 2004, кваліфікація –  «Інженер-педагог»УІПА «Педагогіка вищої школи», кваліфікація – «Професіонал з педагогіки вищої школи»,  2005   УІПА, «Управління навчальним закладом», кваліфікація – «Керівник підприємства, установи та організації (в сфері освіти та виробничого навчання)», 2013 | 
| 9 | Найбільш вагомі публікації | 
Інноваційний пошук педагогічних ідей управління//  Проблеми інженерно-педагогічної освіти. –  Харків (УІПА), 2021.- №71. – С.22-30.Литвин С.В. Дуальна освіта – необхідність чи данина моді?// Збірник матеріалів першого Міжнародного науково-практичного WEB-ФОРУМУ «РОЗБУДОВА ЄДИНОГО ВІДКРИТОГО ІНФОРМАЦІЙНОГО ПРОСТОРУ ОСВІТИ ВПРОДОВЖ ЖИТТЯ», 26‑28 березня 2019 року, Випуск № 1 – Київ–Харків, 2019Створення професійно-креативних хабів як один зі шляхів трансформації сучасної професійної освіти Збірник тез доповідей LІІІ Науково-практичної конференції науково-педагогічних працівників, науковців, аспірантів та співробітників академії. Харків, 2020 – с.13Сучасні виклики цифровізації в умовах трансформації змісту освіти // Розбудова єдиного відкритого інформаційного простору освіти впродовж життя (Forum-SOIS, 2020): збірник матеріалів ІІ Міжнародного науковопрактичногоWEB-форуму (м. Київ-Харків, 25-27 березня 2020 р.) – Харків : Вид-во «Мадрид», 2020. Вип. 2.Методологічні засади професійної освіти: методичні вказівки по проведенню практичних занять /Укр. інж.-пед. академія; Я. А. Малихіна, С.В. Литвин – Х., 2019. – 40 с.Методологічні засади професійної освіти: методичні вказівки для самостійної роботи студентів /Укр. інж.-пед. академія; Я. А. Малихіна, С.В. Литвин – Х., 2019. – 25 с.Інноваційні технології в освіті: Методичні вказівки щодо проведення практичних занять з дисципліни для студентів спеціальностей 015 «Професійна освіта»/ Л.В. Штефан, С.В. Литвин / за ред. О.Е. Коваленко. – Х.: УІПА, 2019. – 64 с.Інноваційні технології в освіті: Методичні вказівки по організації та плануванню самостійної роботи для студентів спеціальностей 015 «Професійна освіта» / Л.В. Штефан, С.В. Литвин – Харків: УІПА, 2019. – 24с.Інноваційні технології в освіті: Методичні вказівки щодо курсової роботи з дисципліни для студентів спеціальностей 015 «Професійна освіта»/ Л.В. Штефан, С.В. Литвин, / за ред. О.Е. Коваленко. – Х.: УІПА, 2019.Теорія та методика виховноїроботи. Конспект лекційдля здобувачів освіти спеціальності 011 освітні, педагогічні науки (бакалаври) / В.Б. Бакатанова, С.В. Литвин. – Х.:УІПА, 2020Методологічні засади професійної освіти. Методичні вказівки до практичних занять для здобувачів освіти спеціальності 011 освітні, педагогічні науки (бакалаври) // Н.Ю. Шемигон, С.В. Литвин . – Х.:УІПА, 2020Теорія та методика виховної роботи Методичні вказівки до практичних занять для здобувачів освіти спеціальності 011 освітні, педагогічні науки (бакалаври) // В.Б. Бакатанова, С.В. Литвин . – Х.:УІПА, 2020Методологічні засади професійної освіти. Методичні вказівки для самостійної роботи з дисципліни для здобувачів освіти спеціальності 011 освітні, педагогічні науки (бакалаври) // Н.Ю. Шемигон, С.В. Литвин . – Х.:УІПА, 2020Самовиховання та саморегуляція особистості. Методичні вказівки для самостійної роботи з дисципліни для здобувачів освіти спеціальності 011 освітні, педагогічні науки (бакалаври) // Н.Ю. Шемигон, С.В. Литвин . – Х.:УІПА, 2020Соціальна та корпоративна безпека. Методичні вказівки для самостійної роботи з дисципліни для здобувачів освіти спеціальності 011 освітні, педагогічні науки (бакалаври) // Н.Ю. Шемигон, С.В. Литвин – Х.:УІПА, 2020Теорія та методика виховноїроботи. Методичні вказівки для самостійної роботи з дисципліни для здобувачів освіти спеціальності 011 освітні, педагогічні науки (бакалаври) // В.Б. Бакатанова, С.В. Литвин . – Х.:УІПА, 2020Педагогіка дозвілля. Методичні вказівки для самостійної роботи з дисципліни для здобувачів освіти спеціальності 011 освітні, педагогічні науки (бакалаври) // Н.Ю. Шемигон, С.В. Литвин . – Х.:УІПА, 2020Основи інклюзивної освіти. Методичні вказівки для самостійної роботи з дисципліни для здобувачів освіти спеціальності 011 освітні, педагогічні науки (бакалаври) // Н.Ю. Шемигон, С.В. Литвин . – Х.:УІПА, 2020Основи девіантології. Методичні вказівки для самостійної роботи з дисципліни для здобувачів освіти спеціальності 011 освітні, педагогічні науки (бакалаври) // Н.Ю. Шемигон, С.В. Литвин . – Х.:УІПА, 2020Етика педагогічної діяльності. Методичні вказівки для самостійної роботи з дисципліни для здобувачів освіти спеціальності 011 освітні, педагогічні науки (бакалаври) // Н.Ю. Шемигон, С.В. Литвин . – Х.:УІПА, 2020Теорія та методика виховноїроботи. Методичні вказівки для виконання курсової роботи для здобувачів освіти спеціальності 011 освітні, педагогічні науки (бакалаври) // Н.Ю. Шемигон, С.В. Литвин . – Х.:УІПА, 2020Система культурно-дозвіллєвої роботи. Методичні вказівки для самостійної роботи з дисципліни для здобувачів освіти спеціальності 011 освітні, педагогічні науки (бакалаври) // Н.Ю. Шемигон, С.В. Литвин . – Х.:УІПА, 2020Організаціяроботи з дитячими та молодіжнимиорганізаціями. Методичні вказівки для самостійної роботи з дисципліни для здобувачів освіти спеціальності 011 освітні, педагогічні науки (бакалаври) // Н.Ю. Шемигон, С.В. Литвин . – Х.:УІПА, 2020Соціально-педагогічна робота. Методичні вказівки для самостійної роботи з дисципліни для здобувачів освіти спеціальності 011 освітні, педагогічні науки (бакалаври) // Н.Ю. Шемигон, С.В. Литвин – Х.:УІПА, 2020   | 
| 10 | Участь у наукових проектах | Участь в НДР (НДДКР): Тема ВШ-10-8 «Теоретико-методичні основи формування інноваційної культури інженера-педагога», ВШ-11-1 «Теоретико -методичні засади розробки змісту неперервної інженерно-педагогічної освіти», ВШ 15-02 «Теоретико-методичні засади застосування інноваційних технологій у професійній підготовці майбутніх педагогічних працівників професійно-технічної освіти»  НДР ВШ19-02 “Теоретико-методологічні засади удосконалення взаємодії інженерно-педагогічного ЗВО із зовнішнім середовищем в сучасних умовах трансформації професійної освіти” НДР ФН21-5 «Удосконалення психолого-педагогічної підготовки викладацьких кадрів для системи П(ПТ)О на засадах партнерства» (2021-2024рр.). |