Бакатанова Вероніка Борисівна

1  DSC00689 (2)

Бакатанова Вероніка Борисівна, доцент кафедри педагогіки, методики та менеджменту освіти Навчально-наукового-інституту “Українська інженерно-педагогічна академія” Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна

2 Освіта, кваліфікація 1988 р., Українська інженерно-педагогічна академія, спеціальність «Машинобудування», кваліфікація інженер-педагог;1991 р., денна аспірантура Українська інженерно-педагогічна академія, спеціальність «Педагогіка», кваліфікація дослідник у галузі педагогіки;
3 Науковий ступінь Кандидат педагогічних наук, тема дисертаційного дослідження «Психолого-педагогічні умови професійного відбору майбутніх інженерів-педагогів» була захищена у 1997 р. за спеціальністю 13.00.04 – Професійна педагогіка  у спеціалізованій вченій радіД 01.61.01 Інституту педагогіки і психології професійної освіти АПН України
4 Вчене звання Доцент кафедри педагогіки та методики професійного навчання. Атестат №ДЦ АЕ №000739 від 22.10.1998 р.
5 Сертифікати, підвищення кваліфікації IGIP 2016, International Engineering Educator “Ing.Paed.IGIP Registration Number UA-164IMG-a132b365fbbeac7f242bb08107fb6265-V 

Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради 31.01.2022 – 14.03.2022 р. на тему «Науково-теоретичні та практичні аспекти технології організації та управління освітнім процесом» обсягом 180 годин /6 кредитів ЄКТС (Сертифікат № 01-12/307 від 14.03.2022 р.).

6 Сфери наукових інтересів Професійний відбір, комунікативна компетентність, індивідуальний  стиль педагогічної діяльності, інноваційні технології навчання, андрагогіка, професійна педагогіка
7 Викладає курси 1.Професійна педагогіка

 

2.Основи наукових досліджень в педагогічній діяльності

 

3.Основи педагогічних вимірювань та моніторингу якості освіти

 

4. Моніторинг якості освітнього процесу

 

5. Основи педагогічних досліджень

8 Посилання на профілі

1.https://scholar.google.com.ua/citations?user=CT8CPyYAAAAJ&hl=ru

h- index: 1

2. ORCID: 0000-0003-0862-5390

9 Найбільш вагомі публікації
  1. Бакатанова В.Б. Інноваційні технології навчання майбутніх інженерів-педагогів педагогічним дисциплінам // Virtus: Scientific Journal / Editor-in-Chief M.A. Zhurba –April N 33, 2019.
  2. Бакатанова В.Б., Потьомкіна К.Г. Психолого-педагогічні умови мотивації навчальної діяльності студентів // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. – N 63, 2019.- С.67-75.
  3. Бакатанова В. Б., Потьомкіна К. Г. Алгоритм формування навчальної мотивації здобувачів професійної освіти // Проблеми інженерно-педагогічної освіти: Збірник наукових праць. Випуск 67— Харків: УІПА, 2020. С. 7-17
  4. Бакатанова В.Б. Адаптивні технології в реалізації студентоцентрованого навчання при підготовці майбутніх інженерів-педагогів // Проблеми інженерно-педагогічної освіти: Збірник наукових праць. Випуск 68— Харків: УІПА, 2020.   С. 60-68
  5. Бакатанова В.Б., Булинін В. О. Лідерські компетенції як частина компетентності педагога професійної освіти //  Проблеми інженерно-педагогічної освіти. – N 73, 2021.- С.84-95.
  6. Бакатанова В.Б. Моніторинг якості професійно-педагогічної діяльності та визначення критеріїв для його здійснення//  Проблеми інженерно-педагогічної освіти. Вип.– 75 — Харків: УІПА, 2022.   С. 13-21
  7. Бакатанова В.Б. Самостійна робота майбутніх інженерів-педагогів в системі дистанційного навчання, 2020.http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/6397?mode=simple.
  8. Bakatanova V., Tupchenko V. Qualimetric model of an engineer-teacher competency: diagnostic, monitoring and compensatory aspects //  Проблеми інженерно-педагогічної освіти. – N 79, 2023.- С.92-100
  9. Бакатанова В.Б., Слоньова Л.В. Експертне оцінювання якості дуальної системи професійної освіти майбутніх газозварювальників засобом кваліметричного моделювання// Проблеми інженерно-педагогічної освіти. – N 82, 2024.- С.179-186.
10 Участь у наукових проектах Тема «Теоретичні і методичні основи професійно-педагогічної підготовки  інженерів-педагогів» (РК № 01024001536; ОК № 02024002430)Здійснювала наукове керівництво темою наукових досліджень «Андрагогічні засади інженерно-педагогічної освіти» (РК № 0103U004522;  ОК № 0205U002451)Тема «Теоретико-методичні основи формування інноваційної культури інженера-педагога» (РК №0111U008540)Тема ВШ 19-01«Теоретичні і методичні засади розроблення та використання адаптивних технологій у процесі підготовки магістрів з управління закладом освіти»
11 Рівень володінняін. мовою Рівень володіння англійською мовою В1
12 Адміністративна робота

Гарант ОП 015. 34 Професійна освіта (Машинобудування) 2 рівень вищої освіти