| 1 |  | Markova Vlada Associate Professor of the Department of Pedagogy, Methodology and Management of Education Ukrainian Academy of Engineering and Pedagogy | 
| 2 | Education, qualification | 1993, Kharkiv State Pedagogical Institute. GS Skovoroda, specialty “Physics”, qualification teacher of physics, computer science and computer engineering;2018, Ukrainian Academy of Engineering and Pedagogy, specialty “Management” | 
| 3 | Degree | DPh, subject of dissertation research “Pedagogical conditions of success of professional activity of teacher” | 
| 4 | Academic status | ‑ | 
| 5 | Certificates, advanced training | Advanced training in the form of an internship without leaving the main place of work at the Department of Pedagogy and Psychology “Kharkiv Humanitarian and Pedagogical Academy” № 01-12 / 741 from 01.12.2016 | 
| 6 | Areas of scientific interest | Success of pedagogical activity | 
| 7 | He teaches courses | 1. The methodology, methods and tools of the University 2. Psychology of pedagogical activity 3. Professional pedagogy | 
| 8 | Profile links | 1 . Google Scholar:https://scholar.google.com.ua/citations?hl=ru&user=YERHk6YAAAAJ&view_op=list_works&authuser=1 2. ORCID: 0000-0003-1594-0364 | 
| 9 | Most important publications | 
Мотивація як провідний чинник успішної діяльності майбутнього педагога Проблеми інженерно-педагогічної освіти : [зб.наук.праць / голов. ред. Коваленко О.Е.]. – Харків: УІПА, 2015.- №48-49.-С.307-311.Формування толерантності майбутнього вчителя. Творча особистість вчителя: проблеми теорії і практики :Зб.наук.праць – Вип.№24 (34) – Київ, Науковий часопис Національного педагогічного університету ім..М.П.Драгоманова, 2015. – С.11-15..Гуманізація виховної роботи в школі-вимога часу. ДДПУ імені Івана Франка. – Молодь і ринок: науковий журнал. – Дрогобич: ДДПУ імені Івана Франка, 2016.-№4 (135).-С. 109 – 112.Професійно-комунікативна компетентність майбутнього інженера-педагога // Проблеми інженерно-педагогічної освіти.- Харків, УІПА, 2017, № 56-57, С.154-162.Модель виховної роботи щодо соціально-психологочної адаптації студентів-першокурсників у позанавчальній діяльності. ДДПУ імені Івана Франка. – Молодь і ринок: науковий журнал. – Дрогобич: ДДПУ імені Івана Франка, 2017.-№5 (148).-С.25-32.Формування професійної культури вчителя у контексті вимог педагогіки успіху; Наукові записки кафедри педагогіки – Харків: ХНУ імені Каразіна, 2020.-№46.-С. 7-12.Інформаційно-технологічна компетенція як складова професійної компетентності викладача// Проблеми інженерно-педагогічної освіти.- Харків, УІПА, 2020, № 67, С.36-43.Особливості управління навчальним закладом. Збірник тез доповідей Науково-практичної конференції науково-педагогічних працівників, науковців, аспірантів та співробітників академії Харків, 2019 р.Інформаційно-технологічна компетенція викладача. Збірник тез доповідей Науково-практичної конференції науково-педагогічних працівників, науковців, аспірантів та співробітників академії Харків, 2019 р.Роль куратора студентської групи в організації виховної роботи в ВНЗ. Збірник тез доповідей Науково-практичної конференції науково-педагогічних працівників, науковців, аспірантів та співробітників академії Харків, 2018Особливості управління навчальним закладом. Збірник тез доповідей Науково-практичної конференції науково-педагогічних працівників, науковців, аспірантів та співробітників академії Харків, 2019Інформаційно-технологічна компетенція викладача. Збірник тез доповідей Науково-практичної конференції науково-педагогічних працівників, науковців, аспірантів та співробітників академії Харків, 2019Сутність інформаційно-технологічної компетенції як складової професійної компетентності викладача. Збірник тез доповідей Науково-практичної конференції науково-педагогічних працівників, науковців, аспірантів та співробітників академії Харків,2020 | 
| 10 | Participation in scientific projects |  | 
| 11 | Level of ownership others language
 | Level of English proficiency B1 | 
| 12 | Administrative work | Secretary of the Faculty of International Educational Programs Proforag Chair of Pedagogy, Methods and Management of Education |